Burnout – test online

Despre


Psihologie, Psihoterapie, Dezvoltare personala



burnout test online

Burnout – test online

Burnout-ul este o problema tot mai des vazută în ședințele de terapie. Iată un scurt teste de autoevaluare. Acesta este un test orientativ. Pentru un diagnostic precis este bine să consultați un specialist.

Autoevaluare burnout

Pentru fiecare dintre cele 15 afirmații de mai jos, alegeți răspunsul care vă descrie cel mai bine, selectând dintre:

  • Deloc – 1
  • Rareori – 2
  • Uneori  – 3
  • Adesea – 4
  • Foarte des – 5

Răspundeți la întrebări așa cum sunteți în realitate (mai degrabă decât cum credeți că ar trebui să fiți), și nu vă faceți griji dacă unele întrebări par să obțină un scor în „direcția greșită”. Când ați terminat, utilizați foaia de evaluare pentru a calcula scorul dumneavoastră. Apoi, citiți instrucțiunile care urmează.

1. Mă simt obosit(ă) și lipsit(ă) de energie fizică sau emoțională.
2. Am gânduri negative despre munca mea.
3. Sunt mai aspru(ă) și mai puțin empatic(ă) cu oamenii decât poate că merită.
4. Mă irit ușor din cauza problemelor mici sau a colegilor și echipei mele.
5. Simt că sunt neînțeles(ă) sau neapreciat(ă) de colegii mei.
6. Simt că nu am cui să mă confesez.
7. Simt că realizez mai puțin decât aș putea sau ar trebui.
8. Simt că sunt supus(ă) la un nivel neplăcut de presiune pentru a reuși.
9. Simt că nu obțin ceea ce îmi doresc de la locul meu de muncă.
10. Simt că sunt în organizația sau profesia greșită.
11. Sunt frustrat(ă) de anumite aspecte ale muncii mele.
12. Simt că politica organizațională sau birocrația îmi frustrează capacitatea de a face o treabă bună.
13. Simt că există mai multă muncă decât sunt practic în stare să fac.
14. Simt că nu am timp să fac multe dintre lucrurile importante pentru a face o treabă de calitate.
15. Constat că nu am timp să planific atât cât mi-aș dori.

Interpretările testului de burnout:

  • 15-18: Fără semne de burnout.
  • 19-32: Puține semne de burnout, cu excepția cazului în care unii factori sunt în mod deosebit de severi. (Dacă ai avut răspunsuri de 5 este bine să abordezi problema cu un specialist)
  • 34-49: Fii atent(ă) – poți fi expus(ă) la riscul de burnout, în special dacă mai multe scoruri sunt ridicate.
  • 50-59: Te afli într-un risc sever de burnout – ia măsuri urgent.
  • 60-75: Te afli într-un risc foarte sever de burnout – ia măsuri urgent.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.